نقش ویترین در جذب مشتری چگونه است؟

یک ویترین با طراحی مناسب و تزئینات زیبا می تواند نگاه هر مشتری را به سمت خود جلب کند. ویترین فروشگاه شما در واقع تابلویی از خلاقیت ها، نظم، تفکر و سطح کسب و کارتان است و از این بابت اولین پل ارتباطی با ذهن مشتری محسوب می شود. حتی اگر جزء مخالفان تجملات هم باشید، گریزی از یک اصل مهم در کسب و کار وجود ندارد و آن هم بکارگیری طراحی و تزئینات برای شکار نگاه مشتریان است. پس در ادامه جدیدترین روشهای طراحی ویترین موجود در دنیا، که در حال حاضر توسط تمامی برندهای مطرح به کار گرفته شده است، معرفی می شود.

Image
Image

ENUMA Group

ویترین تصویری
Back projection film Vitrine

در این نوع طراحی که از روشهای نوین طراحی ویترین مغازه می باشد ، می توان با استفاده از شیشه های هوشمند و ویدئو پروژکتور ، شیشه ویترین را تبدیل به یک صفحه نمایشی بزرگ با کیفیت تصویر بالا نمود. شیشه های هوشمند یکی از جدیدترین تکنولوژی ها در طراحی ویترین مغازه به شمار می آیند که از داخل بر روی شیشه ویترین نصب می شوند و به عنوان یک پرده می توانند تصاویر ویدئو پروژکتور را بر روی شیشه نمایش دهند. توجه داشته باشید که شیشه های هوشمند می توانند بین دو حالت شفاف و مات تغییر وضعیت دهند، بنابراین در حالت شفاف، ویترین شما به طور کامل قابل رویت است و زمانیکه به کمک ریموت یا یک کلید، و یا حتی با نزدیک شدن یک کاربر به ویترین، شیشه مات شد مانند یک پرده عمل می کند و تصویر ویدئو پرژکتور داخل مغازه را برای رهگذران به نمایش می گذارد. در تمام طول روز و به خصوص شبها فروشگاه شما به یک نمایشگر عظیم بدل می شود که چشم تمامی رهگذران را خیره خواهد کرد.

Image
Image

ENUMA Group

ویترین لمسی
Touch screen Vitrine

در این نوع طراحی، با استفاده از فویل های لمسی می توان شیشه ویترین مغازه را در ابعاد مختلف به صفحه لمسی تبدیل نمود. این بدین معناست که افراد می توانند بیرون از فروشگاه شما و فقط با لمس شیشه بیرونی نیازهای اطلاعاتی اولیه خود را مرتفع سازند. برای این کار لازم است نرم افزار مناسب، حاوی محتواهای تصویری مورد نیازتان را نیز داشته باشید. مشتریان زیادی مایلند با ویترین زیبای شما مانند گوشی لمسی خود کار کنند و اطلاعات بیشتری از محصولات شما بگیرند و سایر رهگذران نیز برای دیدن این صحنه بسیار کنجکاوی خواهند کرد.

Image
Image

ENUMA Group

ویترین هوشمند
Smart Vitrine

در این نوع طراحی، علاوه بر شیشه های هوشمند با قابلیت Back Projection و ویدئو در این نوع طراحی، علاوه بر شیشه های هوشمند با قابلیت Back Projection و ویدئو پرژکتور، از Kinect برای ردگیری حرکت مخاطبین ویترین استفاده می شود. بدین معنا که افرادی که از بیرون، بیننده ویترین شما و صفحه نمایشگر آن هستند می توانند با انجام حرکاتی مانند: حرکت دست به سمت راست، حرکت دست به سمت چپ، پریدن، حرکت از یک سمت ویترین به سمت دیگر و یا هر نوع حرکت دیگری تصویر موجود در نمایشگر ویترین را تغییر دهند. در ویترین های هوشمند این امکان وجود دارد که تغییر وضعیت شیشه هوشمند ویترین از در ویترین های هوشمند این امکان وجود دارد که تغییر وضعیت شیشه هوشمند ویترین از حالت شفاف به حالت مات و سپس شروع به کار پرژکتور نیز به صورت خودکار و به محض اینکه شخصی در موقعیت مناسب ویترین شما قرار گرفت انجام شود و یا در صورتیکه حرکت خاصی مثل پریدن را جلوی ویترین انجام داد.

Image
Image

ENUMA Group

افراد را وادار کنید برای دیدن ویدیوهای جذاب شما جلوی ویترین بالا و پایین بپرند و دیگران را نیز بخندانند. به شما قول می دهیم ویتریتهای هوشمند ما جلوی فروشگاه شما را به شلوغ ترین قسمت این محدوده تبدیل خواهد کرد و حتماً فروش شما را هم بسیار بالا خواهد برد. شرکت خانه هوشمند افرا آمادگی خود را برای طراحی و اجرای ویترینهای تصویری، لمسی و هوشمند اعلام می کند. در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرید.